090818

Godmorgon !! Det blev en väldigt sen morgon för min del..
Jag ställde klockan på 11 idag i gen för att inte sova bort dagen.. Men jag måste ha tryckt av alarmet i sömnen eller något , så det blev att jag vaknade 12.50 , inte bra!
Idag ska jag träffa en kompis som jag inte träffar på jätte länge känns det som, eftersom jag varit borta och hon har varit borta, och i början av sommaren blev det inte så mycket heller..
Så jag sitter här och äter frukost och väntar på att hon ska ringa mig som hon skulle göra.

Jag ska strax klä på mig och fixa till mig så jag ser någorlunda  vettig ut!




Om jag skulle ha en " Hiss/Diss" Lista , vet ni vad som hade stått på Diss listan?





  SKOLAN BÖRJAR OM 6 DAGAR!


Kommentarer
Postat av: Elin och Jennifer

Sv: Hahah ja det bör du göra! :)

Tack för din röst! Du har nu en chans att vinna denna dag och även vinna hela tävlingen för att bli veckans blogg! :)

2009-08-18 @ 14:07:35
URL: http://onlyuus.blogg.se/
Postat av: Leonard

Okej, men gör det den var jättebra! Haha för min del är skolan hiss ;) Vad gjorde ni då?

2009-08-18 @ 16:28:40
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0