Är redovisa din grejj?

Jag följer inte många bloggar, det gör jag inte , jag har svårt och hitta favoriter , men någon jag fastnat väldigt mycket för är en tjej som heter Simone, hon kommer verkligen med inspererade inlägg , och med mycket bilder, och bra argument o.s.v


Vart väldigt rörd nästan , när jag såg en videoblogg på hennes blogg där hon berättar om redovsning och
Hur hon gjorde för att få bort rädslan av att stå där och redovisa för klassen.
Och det hon säger är så sant!

Eftersom jag är väldigt svag och redovisa framför klassen så kändes det så skönt och
få någon annan höra beskrivningen exakt lika dant som man precis känner när man står där.

Jag har så otroligt svårt att redovisa att jag får hjärtklappningar -  snabba slag, kallsvettningar, skakningar på rösten och händerna..

Jag har till och med börjat grina för att det kändes som att jag skulle svimma när som helst , så hemskt är det!
Kika in på inlägget och kolla!


Hennes blogg iallfall är helt klart värd och kolla in!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0