Bartender VS barnmorska?

åh vad skönt , nu har det varit sol hela veckan , så jag och carro har bara legat och solat, men nu har börjat med ryggen , så börjar komma i kapp nu, har blivit bränd på ryggen , så nu matchar det iallfall;)

Jag tä'nkte ju  åka hem i morgon, men det belv ändrande planer så ajg stannar tills på torsdag i stället, jag kommer ändå inte göra något i  boden på 3 dagar , speciellt när det ska vara dåligt väder.
Klart man stannar hos sysslingen , när man väl träffar hon=)

Vi har föresten bestäämmt att jag ska följa med på barttänder utbildning nästa sommar,  det kostar 10 000 , 2 veckor , och då får man utbildning,sol, party , boende och mat, det är ju lixom vad det annars brukar kosta ,fast man får en utbildning på köpet: ) längtaaar! gud vad kul alltså! , sen kan man få fortsätta jobba där , då ska jag lä'tt jobba hela sommaren!

Men ska såklart ändå gå klart gymnasiet och fortsätta plugga till barn morska=)

Har ni bra väder ni också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0