Gaalet värre!

 Hallå snyggingar!

Jag kom hem nyss från Elin , det blev en lång kväll dära!
Vi har spelat kort´, lärde mig ett nytt kortspel dessutom som
 var världigt kul, efter som jag vann båda gångerna!
Kommer inte i håg vad det hette eftersom det var världens
 knasigaste namn , men kul var det : )
Sen spelade vi Chicago också , och bra som man är så van
n man då också! inte för att skryta men;) heh

Sen när klockan närmade sig 9 så knalla vi till hennes pojkvänns
 lägenhet och satt vi datorn (elelr rättare sagt hon )
Medans jag gormade med kameran och tog 100 fula oseriösa bilder!
Vi kollade lite på lets dance, åt nudlar, ppopcorn,godis och babblade på..
Jag rotade lite i hennes garderob.. och jaa.. mycket mer än så hände det inte!
Och nu sitter jag här , tänkte ladda upp lite bilder, sen tänkte jag gå och tvätta ansiktet och gå och lägga mig!

 

 

godnight boys and girls!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0