Kläder!

Heyy =) har precis slutat skolan , och nu har det allvarliga börjat!!
fast dock har vi inte börjat anteckna och ha genomgång också där ännu , men nu har vi gått i genom kurserna
så det lär väl bli att vi sätter i gång nu i veckan!!


Under rasten hämtade jag ut mitt oaket som har kommit , hade inge bättre
för mig så att så blv det!¨





Det var ett linne, en t - shirt och en trekvars tröja!!!








Har inte provat allt , men det ser ut att passa iaf och vara rätt storlek ,så
får hoppas på det bästa^^

Men nu ska jag gå och äta något , sen blir det tv:n!


Haft en bra dag?

Kommentarer
Postat av: malin

kolla in gina tricots hemsida , där finns den i många olika färger! :)

2009-08-31 @ 19:42:49
URL: http://mmalinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0