Morgontrött?

Godmorgon !!

Har ni vaknat än? för det har nämligen jag, av att elin ringde mig..
Men jag ska tala om för er att jag vaknade självman kl 7.06 och då var jag jätte pigg!
Så typiskt att när man har sovmorgon är man morgonpigg, men sen när man inte har
det så är det hur segt som helst att gå upp.

Jag är iallfall vaken nu, börjar 12.20,vilket är underbart skönt.´
Det ända vi ska göra i dag är att redovisa  alla ämnen för dom..så det är en lugn vecka!


Nej nu ska jag gå ut med hunden , sen är det bara att klä på sig och fixa sig..
Vi får se om jag hinner skriva innan jag far : ) 
 



Är ni morgon trötta?

Kommentarer
Postat av: johanna

haha, jodå det var kul. jag hade en bra klass! :) och sådant underlättar ju.



jag är extremt morgontrött , haha :P

2009-08-25 @ 10:48:55
URL: http://johannatillenius.blogg.se/
Postat av: emma

haha samma här (: jag är sjuuukt morgontrött. hatar att gå upp tidigt haha

2009-08-25 @ 13:42:49
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0