"Extream home makover!"

En sak ni inte visste om mig är att jag älskar design, och hålla på att pyssla i rum och sånt,
och en dag som denna då jag inte hade så mycket och göra så bestämde jag mig för att göra
mamma och pappas sov rum!!

Vi har ju inte bott här så länge ,och det har inte blivit så mycket av mublering,gardiner och sånt i sov rum ,men ag tog mig tid och göra det , också här blev resultatet!
inte världens extrema resultat, men det blev något av det!

Jag tror jag strök gardiner i typ 1 timma, det var det jobbigaste!'









Kolla in den här tjejens blogg , hon har otroligt fina modellbilder , och en klart läsvärd blogg!




Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för komentaren!



Kolla vad alla andra svarade på senaste och svara på den nya "jag har aldrig".

Hehe hur mycket vågar du avslöja?

2009-08-26 @ 20:44:47
URL: http://annyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0