Skräckfilm,studdsmatta,sola,bad,kubb

Finns det något mer sommrigt?

Hallå allihopa! Söndag idag då! alltså bara ligga och slöa!,Jag och carro spelade kubb alldeles nyss, gissa vem som vann? Jaag :D hon fick ner en!!

Igår såg vi skräckfilm (the mirror) Fast jag och carro hade sett den ,så carro somnade efter 10 min och jag efter halva filmen ..Sen gick vi och la oss och sov på stddsmattan, fast det tog ett tag innan vi somna vi låg och titta upp på stjärnorna och vi såg 5 stjärnfall, 2 flygplan och en satelit! Tror jag aldrig har sett så många stjärnfall ..

Det var härligt och ligga och sova på studdsmattan, vi hade 6 täcken tror jag och massa kuddar , så det var mysigt!!

Annars i dag har vi solaat, hoppat studdsmatta och badat!!
Härlig daag!!

 
Lite sköna bilder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0