And work work!

Guud , jag börjar snart..ska vara där 10 så ska knalla till E efter det här inlägget..
Jag är konstigt nog lite nervös? jag vet inte varför, har ju liksom jobbat där förut. men jaja , det bliir säkert bra!
Jaa 3 veckor frammåt nu, sen ska jag vara ledig , sova och sola hela dagarna!om det blir någon mer sol dvs..

Jag som taggad på att det skulle bli sommarlov, och tänkte sova ut riktigt länge de första dagarna, men så blev det ju inte?
det blev andra planer varje dag ,så jag hann aldrig sova ut riktigt ordentligt,och sen börja jag jobba lite extra och nu sommarjobbet..
Såå nej , sista perioden...
Jennifer ska vara fri!






Nej nu ska jag plocka i hop mina grejjer och sen ska jag kila..ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0