Bokstavligt!

godkväll! Här sitter jag och håller på att  bli medlem på lite olika sider, är ju bland annat medlem på bloggportalen,blogtop o.s.v

 Jag hitta en annan jätte bra sida som det bara rusar in besökare  efter 1 dag, Bli medlem du också om du är ute efter högre statestik siffror!


 

E.E kom förbi vid 9 tiden, jag hade somnat , och jag var helt död, jag sov som en stock! Men det var kul och se henne har ju int eträffat henne på hela sommaren känns det som! Hon ska komma förbi i morgon också!:)




Passande bild ^:P


Nu ska jag ta och äta nå kvällsfika sen ska jag försöka somna om igen!


Kommentarer
Postat av: moster

jennifer din kusin har blivit mamma idag 23/7

det blev en tös hon vägde 3700 och var 50 lång

kramisar från din moster (hon är född samma dag som leos brors fru.hans pappa skulle fyllt 89 år idag om han levt han vart 80 år)

2009-07-24 @ 01:04:00
Postat av: SVAR:moster

Jaa , jag hörde det :) gud så roligt!,

Jaha , oj då :) vad sammanträffande.

2009-07-24 @ 20:23:30
URL: http://iennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0