grupp tryck?

home from work babe!

Just det , nu ska jag vara hemma , tänkte sätta upp tv:N på väggen också om jag ids nu när jag hittat väggfästet.
Idag på lunchen så gick jag och elin och åt suschi, mums! och mätt blev man som bara den, känns som att maten kommer att räcka i en vecka!
Tog en maki rulle denna gång eftersom det är mina favoriter ,dom orginala..

Någon mer än jag som är helt beroende av suchi?mummms!

nån timme innan jag sluta gick jag ut på en promenda med en tand, och kikade runt lite,
En sak jag märkte genast , var att jätte många ungar rökte och snusa, Det är något jätte vanlig här i norrbotten speciellt, såg först nån tjej soom kanske var 13 som rökte ,sen såg det ut som hennes lile bror som var 10 högst som satt dära och rökte.
Herre gud säger jag bara ? hur kommer det sluta..


Fimpa!

Kommentarer
Postat av: Monkey



ja, jag är superberoende av sushi haha! det är ju så jäkla gott. synd att det är så dyrt att köpa det ute bara :( för det lilla man får alltså. hade velat äta hur mycket som helst och typ 5 ggr i veckan haha..

har du provat att göra sushi själv?



kram!

2009-07-12 @ 23:24:22
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0