Håll tummarna!

Hallå alliihopa!

Jobbat idag som vanligt då, det var en som fyllde år i dag så jag vi har ätit så mycket fika så oj oj oj . Det blev min middag! hah

Personalen vill ju som sagt ha kvar mig på avdelningen och tycker det är tråkigt att det är sista dagen i moron , men dom tipsa om att jag skulle ringa till komunen, eller de som har hand om sommarjobben och fråga om jag får förlängt eftersom det inte ska komma någon annan tredje perioden..
Så jag ska ringa i morgon mellan 8 - 12 och fråga även om jag får jobba helgen, det skulle varit super ! så jag håller verkligen på det!


Just nu sitter jag och löser sudoko , har ätit typ en halv melon, hah, och en glass! jadu vad säger man, det är gott?




Mums!

hah bara för att jag inte kan få nog av det!




Nu ska jag ringa E.E och kolla om hon skulle koma til mig idag!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej jag ska inte dit, känner typ ingen som sak in på området så det hade nog inte varit så kul ändå. Alla säger att jag är för gammal men det vet jag väl inte :p



MELOOON! Jag vill också ha melon! :) Vilket lyx! :D Hur många sudokus har du löst idag då? :)

2009-07-23 @ 21:16:07
URL: http://pemelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0