I am back in the days!

hallå allihopa!, kom precis tillbaks från jobbet, ganska lungn dag i dag..Ibland när det kommer folk , då kommer det verkligen, så alla kommer vissa tider på en gång, och jagt som står själv där i grillen!

Först kom det en grupp från ett hem , eller ja vad man ska kalla det , och dom skulle ha 5 skrovmål och 1 vanlighamburgare, jaha då var det bara att slänga på pommesfritten först då eftersom dom tar längst tid, sen gick jag och tänkte för mig själv hela tiden , " det får inte komma nån mer nu , det får inte komma nån mer nu "
Jamen vad tror de att det gör? joo det kommer 2 barn familjer som ska ha ett skrov mål och 4 hamburgare..Jamen då får dom vänta med sit eftersom de som beställde först ska få sitt , men det fattar ju inte dom så dom väntar tålmodigt och  frågar när det är klart , jag menar HALLÅ? jag står här själv och ska steka 10 hamburgare och göra 4 pommesfritt , det tar inte 1 sekund precis , det tog nog länge för gruppen att få deras eftersom jag måste matcha tiden att pommesfritten och hamburgarna ska vara klart samtidigt..
Jaja men jag sa till dom att dom som kom lite senare fick vänta.. jag kan inte göra allt på en gång!

Sen på kvällen var det jätte lungt och skönt , städa lite smått och sånt där..

Jag fick 3 mackor och jätte många stora bullar från lena , super goda mackor har dom!







Hon fråga om jag ville jobba imorgon , kändes inte så där jätte bra eftersom jag börjar sommar jobba nu på måndag , men erbjöd mig att jobba från 12 -15 iaf:)

Nu ska jag hoppa in iduschen ochplocka i hop lite
have a good evening boys and girls!








Kommentarer
Postat av: C A R R O

Sv: haha okej :D kanske ska pröva det då, det är alltid bra att vara sparsam ^^

2009-07-04 @ 22:23:58
URL: http://caruline.blogg.se/
Postat av: C A R R O

Sv: japp allt är fint :) själv då?

2009-07-04 @ 22:42:29
URL: http://caruline.blogg.se/
Postat av: Randy

Åh vad mysigt & vad goda grejer, kan du inte skicka över litè? Hehe =)

2009-07-04 @ 22:44:01
URL: http://www.randys.se
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Nu ligger bilder från gårdagen uppe :-) Kika in sötnos!

2009-07-05 @ 13:01:39
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0