Inte tålamod för allt!

Hallå, har suttit occh tjorvat med en skrivare i typ 3 timmar , men nu funkar det äntligen , där ett tag tänkte jag skita i allt , blev på så dåligt humör när det inte funkade , hah : )

Ska ju skriva ut en bild till min kusin så då gjorde jag allt gorm för hennes skull:D
Hon är på väg hit så att hon lär ju komma snart..




Idag har jag jobbat för fulla muggar.. allt har gått bra . och jag får beröm varje dag  och det är så kul och höra!:)

Om det blir fint väder i morgon funderar jag på att fara till ute badet , men får se hur det blir , har ju inte tagit mig ett första dopp än:s! illa....

På fredag blir det grillkväll hos L med nå folk :)
 och i helgen ska jag såklart se harry potter ^^, eller får se om det blir i helgen eller hur det blir , men någon gång blir det iaf , medans den går på bio,det är ju premier idaag!


Och den 29 juli händer det grejjer , men kan tala inte om vad , det får ni veta senare^^


Vad har ni gjort i dag?

Kommentarer
Postat av: jossan m

sv; jag for till dalarna på semester :*) åh gud vad jobbigt :/

2009-07-15 @ 21:58:22
URL: http://typjoss.blogg.se/
Postat av: C A R R O

Sv: haha okej, fin var den iaf :)

2009-07-15 @ 23:36:28
URL: http://caruline.blogg.se/
Postat av: Emelie

Rackarns! Du är för snäll ibland :P Tack så mycket för mödan iaf :P Min mamma är ju tydligen asbra på att kopiera grejer, hon och kopiatorer kommer tydligen väldigt bra överens. Det är ju en riktig merit :)



Vad roligt att det går bra på jobbet också! :D

2009-07-16 @ 18:53:37
URL: http://pemelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0