Längre än vad det skulle bli!

Hallå alla läsare!

Sista dan i dag då på jobbet , tråkigt men skönt att få lite ledighet..
Jag ringde till de som har hand om sommarjobben , men icke sa nicke, Man fick tydligen inte förlänga sin period efter som det var så hårda regler eller vad han nu sa!.
Men inte dör jag för det! Nu sk jag njuta av den korta sommarlovs tiden som är kvar!


Vaknade för ett tag sedan av att E.S ringde och behövde lite handhjälp via tele , Det var tur att hon ringde , eftersom jag bara skulle vila, men det blev lite längre än vad det skulle bli.

Nu sitter jag och har precis tagit mig ett kopp cappuchino och det blir väl att sitta uppe ett tag nu! Äntligen slipper jag tänka på att jag ska upp tidigt nästa dag!:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0