Något så där trött..

ja det kan man säga , somnade ju som halv 5 i morse , också tänkte jag attt jag inte skulle sova nå, för att det kändes inte så nödvändigt , men jag var så trött så jag kom inte änns i håg att jag somnade.
Jag ahde ställt klockan på 11 eftersom jag skulle ringa och säga att jag inte orkade jobba idag, och det gjorde jag också..Sen sov jag till halv 12..Och det var skönt , men är fortfarande något så där trött..
Har hunnit duscha , äta , och se på tv!Nu ska jaag klä på mig och gå till campingen tror jag !



Så här sugen var jag på att kliva upp i morse, när min lillebror  kom in i rummet!!


Kommentarer
Postat av: B I G C I T Y D R E A M S

riktigt sommrig & härlig desgin du hade! :D

2009-07-05 @ 13:38:16
URL: http://bigcitydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0