Shopping!

Hallå alla läsare! Kom precis från stan med caroline, ni vet alla 20 lappar jag hade sparat? stoppade in dom på kontottack och lov! Sen gick vi runt i stan och kikade lite hittade ett par skor och en kjol!

Efter den lilla shopping rundan gick vi och fikade på caffe latte, carro åt en kyckling sallad, men jag kände mig inte så hungrig såj ag tog en caffe latte och någon choklad grejj, den var super god!!

Ikväll ska vi festa! Vi blir i något hus hos någon carro känner, vi ska vara där hela kvällen, fast det blir väl inte så jätte drag för min del , ska spara mig til karnivalen som är nu på måndag och hela veckan ut!

Emelie som kan ju svara på min fråga och ni alla andra som bor i norrbotten: Hur är vädret där uppe? har jag missat resten av sommaren vädret nu när jag farit bort ?:)


Kjol från HM


Skor från Din sko




Var väl typ hur jag såg ut idag!


Sen sprang vi hem för att det blev kallt!





Nu ska jag väl kolla vars caroline har tagit vägen, Vi ska väl äta på ett tag tror jag också, sen ska vi klä på oss och sånt , sen äre party !=)

Vad händer för er i kväll?
Någon som var på Rix Fm festivalen i luleå i går?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det har faktiskt varit jättefint någon dag, men igår på luleåkalaset regnade det litegrann. Inte direkt alderväder, bara en dag faktiskt, men då var inte jag där iaf :D



Vad roligt att du har kul där nere! :D Ni har fotat mycket ser jag, det gillas! :D Skarpt!



Du har en jättefin kjol på dig på bilderna från festen också!

2009-08-01 @ 21:28:19
URL: http://pmli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0