STRESS

godaagens!
Här sitter jag  och är verkligen jätte trött som vanligt..
Hade ställt klockan på halv 6 i morse, och i morse så hörde jag mamma ropa : Ska du inte jobba idag?

Jag kollade klockan ,SHIT Halv 7!
Fick panik och snörde på mig kläder och och borsta tänderna snabbt, sen bad jag mamma skjutsa mig , men när jag kolla på klockan hade det bara tagit 5 minuter... Så jag gick iaf tillslut..Följde E till busshållplatsen, stackarn som gick upp så tidigt!





Nu ska jag äta mitt efterlängtande godis som jag har varit sugen på så länge, ska slänga mig framför tv:n sen ska jag nog gå och sova!

Och vet ni vad? 4 dagar till sen är jag leedig!: ) gud så skönt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Meeen? Om inte jag har hittat på något någon dag när det är soligt följer jag gärna med till alder, jag är blek :P Gratis och bra! :D Jag har till och med badat där :P

2009-07-21 @ 12:26:30
URL: http://pemelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0