Ett städ kanske?

Hallå, skulle ju sova ut i dag , Jag kan ju säga att jag vaknade 8.10 av att jag var jätte pigg,solen sken, hallå det skulle ju bli regn i dag? men så blir väl dom närmaste dagarna,att kliva upp tidigt, är ju van att kliva upp halv 6 så att.
 Men jag försökte somna om och det gick till slut , vaknade vid 11 tiden.

Började med att äta en tallrik gröt! ska försöka börja med gröt på morgonen, det är ju både gott, och håller en mätt hur länge som helst också!


När jag kollade ut genom fönstret, så blir man typ deprimerad - dött,blåsigt och grått ute..Huvva!

Så ska passa på att städa mitt rum och prova mublera i gen..-Jag vet att jag gjorde det för ett tag sen men blev less på det: P
 


Har inga andra planer för dagen, vi får se vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0