Alltid högerarmen!

Jag  gick till skolan 3 för jag var inte 100% säker om vi började halv 4,men det gjorde vi.., sen när jag väl kom dit så skulle vi dra varsin lapp där det kunde stå : mata,mun hygien,övre/undre toalett,puls,blodtryck,bäddning m.m  och det skulle vi skulle göra praktiskt och berätta så noga vi kunde, och jag fick såklart blodtryck ! det jag inte ville ha men det gick bra iaf!..jag tog på Josefina , och hon försökte viska det jag skulle säga ,eftersom man skulle förklara vad man gjorde och varför man skulle göra det o.sv


Läraren : Är det något man ska tänka på när man sätter på manchetten?

jag: joo man får inte spänna den för hårt ,man ska kunna stoppa in två fingrar.

läraren : joo och något mer?

jag: hmmm, den ska vara ovanför armväcket?

Josefin:(visking)höger arm

jag:(Viskning tillbak) vaa?

josefin:(högre viskning) säg att den alltid ska vara på högre arm

jag : jaha hah

 
åhh också hörde alla vad vi sa.. jaja det var kul:P men det gick bra :D


Nu är nästan alla prov bort gjorda! nu är det "bara" engelska orden som vi har på fredag.. så jag måste plugga riktigt mycket till dom..
Imorgon har jag sovmorgon i gen , börjar 10 med en föreläsning om ?el? , förstår inte varför vi ska ha den , men det var om säkerhet ockå.inte värdens roligaste, sen har vi lektioner som vanligt till 3 ungefär.Sen är det slut för mig!

Och på tisdag nästa vecka är det "OP -DAGEN" alla Op ska vara ute och spela "fylle" brännboll , kubb, m.m ,och fika och sånt.. så det blir säkert kul!



ja ni , nu ska jag ta och kolla igenom orden nått varv , sen ska jag gå och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0