ännu en blond!

hallå , guud alltid när det blir något slags lov så tappar jag alltid bort dagarna! jag tror jag har frågat varje dag vad det är för dag! men i morgon  vet jag att det är fredag för då är det midsommarafton och då ska jag gå och grilla!!


Idag har jag varit hemma mest, följde mamma och handlade och lite midsommar mat tills imorgon och jordgubbaar! åhh så gott!
Sen ringde E till mig och frågaom jag ville färga hennes hår , så då gick jag till stan i gen och köpte färg med henne, sen  rullade vi till mig och färga ut växten blond och sen lite överrallt för att det skulle bli olika nyanser..

resultatet tyckte jag vart kanon bra=)

Nu sitter jag här och kom och tänka på att jag åt ju suchi här för någon dag sen!, ÅHHH  säger jag bara jag älskade det första gången , jag skulle kunna äta det varje dag !, har bestämt att det ska bli MINST en gång i månaden!
mmm!väldigt gott!

Jag åt något som hette naygota eller något sånt, det var 8 bitar , 3 st vanliga maka rullar,3 st lax,1 speciell med en tigerräka,och en annan med en vanlig räka.

Dom "orginala" och lax var helt klart mina favoriter!


Har ni inte provat suchi så är det ett måste och prova!: )

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ÄLSKAR sushi! :D Typ det godaste som finns. Min favorit är makisarna, de går alltid ner. Som mest har jag ätit 25 bitar och blev inte ens lite mätt :P Hade du en trevlig midsommar då? :D

2009-06-20 @ 13:46:40
URL: http://pemelie.devote.se
Postat av: iennas

ÅHH JAG MED!hah wow!,25 st shit , utan tvekan att jag skulle ha ätit det om jag fick! man kan äta hur mycket som helst av det , det finns inget stopp när det gäller suchi..

Joo då :) var hemma med famlijen:)

2009-06-20 @ 21:11:07
URL: http://iennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0