Det var inte min väckarklocka iallfall!

Just det ,det var en högljud ,irriterande, aldrig-sluta-låta  gräsklipptrimmare som väckte mig i morse som var precis utanför mitt fönster,gud vad irriterande! jag behövde dom där minutrarna till att få energi till jobbet i dag! men jaja sak samma , jag var så trött så jag somnade om i gen  efter ett tag..

Men nu är jag vaken och ska hoppa in i duschen och äta nå frulle, sen ska jag gå in till stan där jag ska bli upphämtad !

ha en bra dag !!!!!!



PUSS OCH HEJ!


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha! Ville bara säga att du borde skriva en bok, för du är jävligt bra på att skriva rubriker och på så sätt fånga läsarnas intresse. Mycket intressant. Jag är en stolt kusin :)

2009-06-25 @ 01:32:48
URL: http://pemelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0