jag ramlade nästan!

Guuud, det känn som jag haft världens plugg dag idag!

Idag på morgonen så väckte klockan mig kl 7, men jag tänkte att jag orkar inte gå på första lektionen så jag går på den andra som börjar kl 10 ,så jag ställde om klockan ,(vilket jag inte kom i håg) Sen fick jag ett samal halv 8,och då tänkte jag att jamen nu är jag vaken och det är bara en halvtimme kvar tills jag ska gå upp så jag går upp då och skyndar mig och går till bilden som vi har på morgonen , jag stressade gärnet och han inte äta , utom slängde på mig kläder och rusa med ett äpple till skolan, sen när skule stänga av larmet som jag trodde ställt klockan 8 , så hade jag ställt den på klockan 10 i sömnen(antar att jag gjorde det för att jag tänkte så mycket på att vi började klockan 10!, tur att jag gick på den första lektionen och inte försov mig då till den andra lektionen dessutom!

På bilden håller vi på att göra armband , och jag blev klar med mitt idag!=) det var sista lektionen idag..tråkigt , eftersom ajg gillar bild, vi fick även veta slutbetyg, Vg fick jag, jag är nöjd eftersom jag inte heller hunnit gjort alla uppgifter.

jag kan lägga upp bild senare på armbandet..

Sen hade vi medecinsk grundkurs , fast vi gjorde bara en utvärdering av kursen, sen gick vi på svenskan och lämna i gen böckerna.
Vi hade data halv 2 fast jag gick direkt til datan för att hinna klart Excel upgifterna , eftersom hon skulle betygsätta det vi gjorde i dag, jag satt från 11.30 till 15.40 framför datorn och gjorde dom där förbannade uppgifterna! + att jag inte rörde mig ur fläcken så sen när jag skulle ställa mig upp så höll jag typ på att ramla i hop! hah lkändes som att jag aldrig stått upp i hela mitt liv! tokigt..:P

Men sen så gick jag till min farmor iaf och skulle koppla av lite och hälsa på henne istan , tog en kopp kaffe och surra lite , sen gick jag hem!

Just nu har precis översatt alla engelskaorden , och tränat in dom så gott det går ! Det är ju prov i morgon , och jag ska klara det!

Nu ska jag städa till lite i rummet sen ska jag gå och sova!

godnatt allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0