ledigledigledigledigledig och

 och.. ändå har jag inte skrivit något , men jag har faktist en ursäkt till det också!, Mitt internet har inte funkat , eftersom jag haft virus på datorn så att  om jag tryckt på internet , kommmer startsidan fram också , men sen när jag ska skriva någon annan sida då laggar allt i hop!Men nu är det fixat iallafalll..

Det var ju OP dagen i måndags, vi spela lite brännboll och kubb och fika lite, sen följde jag elin till stan och hjälpte henne lite med att bränna pengar...Sen  var jag bara hemma ..

Tisdags , så vare ju meningen att vi skulle ha lektion , men E ringde och sa att den var inställt och att vi inte behövde gå på den, så då var man ledig på tisdagen! Jag ahde lovat och färga H hår , så då gick jag till honom och färga håret, det blev brunt! Sen var jag där och såg lite film bland annat filmen jag velat sett " I taket lyser stjärnorna"
Inte den bästa filmen precis , dåligt slut tyckte jag .. jaj men den funkade!
Stannade där tills 9 ungefär sen var jag t vunge och gå hem eftersom jag hade Vg kompleteringen på onsdagen (i går) så jag var tvungen och gå och plugga lite...
Jag bröjade 8.20  , det var 6 vg frågor jag skulle göra , och flesta tyckte jag gick bra..
Så jag jag sat bara och väntade tills hon skulle rätta klart provet , och sen fick jag veta att jag Fick VG i slut betyg: )
jag är jätte nöjd , sen klockan11 hade vi betygsnack i Arbetsmiljö och vård och omsorg , där fick jag  VG i både dom också: ) Så jag har  blivit väldigt mycket duktigare än vad jag  var i högstadet, där jgick jag ut med G i alla ämnen och några VG , och nu har jag MVG och VG :)


Och idag torsdag fagen innan skolavslutningen är jag ledig också!! såå skönt , så i dag ska jag ha en lugn dag med att pyssla om mig själv ,! Ska ta ett bad snaaart!


Imorgon då jäklar!! SOMMARLOV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0