Jag är utmanad! ni med!

Duschcreme: OLIV n a t u r e l
Shampoo: Sunsilk lively blonde
Balsam:Sunsilk lively blonde balsam
Hårinpackning: Loréal Elvital Nutri Gloss,den rosa 
Torrschampo: -
Hårprodukt:BED HEAD Control freak frizz control & straightener
Hårspray:BED HEAD Control freak extra straight
Lock-/plattång:OBH nordica 3069(platttång) och Volumaster från björnaxen
Bodypeeling: Stawberry body scrub
Bodylotion: Oliv naturell body cream ,bodybutter Mango&papaya



Kroppsprodukt: Dove Fresh Touch
Solskydd: -
Parfym: DKNY
Deodorant: Rexona natural freshness
Ansiktsrengöring: Cliniderm deep cleansing mousse från ACO
Ansiktsvatten
: Cliniderm matifying skin tonic från ACO
Ansiktscreme:
Cliniderm marifying daylotion från ACO(har nästan hela serien,Rekomenderar verkligen produkterna för  er som har problem med huden,tar verkligen bort alla orenheter på bara några dar om man använder den varje dag!)
Nattkräm: -
Ögoncreme: Elogica eye Silk
Ansiktspeeling: Facial scrub strawberry
Ansiktsmask: -
Primer: -




Concealer: -
Foundation: Har en från Maxfactor, men använder sällan foundation
Rouge: Maybellline newyork nr 62 ROSEWOOD
Bronzingpowder: Isadora bronzing powder
Mascara: Isadora extra volume
Ögonskugga: har några från bl.a make up store,isadora m.m, men använder sällan !
Ögonbrynspenna: -
Ögondroppar: -
Läpprodukt: HYDRACOLOR nr 23 ROSE
Läppstift:har några , men använder ej
Läppglans: Fruta de la pasión
Nagellack:  Massvis med nagellack bara från depend










Ojj ojj ,vad tiden gick snabbt, nej nu måste jag gå och lägga mig!!

Snodde listan från Emelie

Kommentarer
Postat av: Emelie

Var känner jag igen den där? ;)



Har du sett 14 suger? Jag grinade till även den. Skulle se den bara för att och vara högst kritisk, men sen så grinade jag som ett psyk hela filmen. Jättesorglig :S Var ganska länge sen så jag minns inte varför, men sorglig var den iaf.



Hade du en trevlig midsommar?

2009-06-22 @ 18:28:05
URL: http://pemelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0