Så typiskt!

Hallå, fredags kvällen var super kanon kul , vi gick dock väldigt mycket överrallt, för att se allt folk!

Dagen efter  vaknade jag ganska sliten och kl 4 på eftermiddagen ,så det var inte så kul!


Men men i går iallafall så följde jag elin till stan , för att göra ett ärende.. sen kom vi på iden att jag ville ju prova smaka suchi, vilket jag aldrig gjort så vi bestämmde att jag skulle göra det i går då, jag skulle bara hem och byta om också.
när jag var klar gick jag till elin för att gå till suchibiten , som stället hette , jag såg på molnen innan vi hade börjat g¨ått att det skulle börja regna..
Iallafall  när vi kom fram så hade det precis stängt , och jag bleev jätt arg för jag var verkligen jätte sugen på att smaka det! Men då tänkte vi att vi går på en annan thai resturang som bara var några meter i från suchi biten, men  tror ni inte att den också var stängd? jajjamen , den var stängd på måndagar SÅKLART.  Då  knalla vi vidare till kina resturangen , vi ville verkliogen ha något utländskt !!
Sen började det spöregna ! jippi ännu vilken tur vi hade !
Men när vi kom dit då stod det på en lapp att det var stängt för veckan!...


Vad slutade det med då? joo att vi sprang gnom spöregn till Rönbecks, och tog en stripsmeny..........


" Vi hade I alla fall tur med vädret "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0