TAGGAD!

hallå  allihopa!

Nu är jag hemma utan fötter!, har jätte ont i fötter sen jag gått överrallt i dom där skorna jag köpt..Det var jätte mycket folk vid skolan eftersom folk tog studenten , åhh lite avensjuk man blir..
Alla ropar: För vi har tagit studenten , ja vi har tagit studenten , ja vi har tagit studeeeenten ..fy fan vad vi är bra

Också jag liksom för mig själv : För jag har bara två år kvar , ja jag har bara två år kvar, ja jag har bara tvååååååå år kvar , fy fan vad jag är kass!


Hah jaja , men dóm där två åren kommer gå snabbt!, snart är det vi som står där och ropar OP 3 TJALALALALA!

Nu så vä´ntar jag Iallafall på E att hon ska ringa , för vi ska jju iallfall ut i kväll så klart!
Jag har bytt om precis till tights och en tunika och fixat om frisyren också...

Sen jäklar, kan lägga upp en bild sen hur jag såg ut i morse med klänningen och allt : )

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0