Ute hela dagen

Hallå, kom precis hem, har varit ute sen 3 idag med elin, sen träffa vi T och följde han och åt , sen strosade vi runt i stan ett tag i den härliga värmen..lite senare gick vi och åt och sen gick vid till golfbanan och hälsade på andra elin och kollade på när hon spelade minigolf med hennes systrar.
Efter ett tag hade elin och tom gått , men jag stannde kvar och räkna poängen också, ville inte gå från elin , eftersom det var så länge sen vi sågs sist.. Och nu har jag precis kommit hem!



Tidigare i dag vid 12 tiden så höll jag på att fixa min blogg,  höll på att kolla i genm stil mallen och klurade ut vars allting var oh höll på att prova mig fram och ändra, sen hade jag ändrat jätte mycket  och nästan gått i genom hela stilmallen..
Hade ju bara hållt på att trycka förgranska , så jag sparade aldrig, så vad tror ni hände?? Jo jag råkade trycka ner fel internet sida!!!!!!POFFFF så var allt mitt arbete borta ! gissa om jag blev lite irriterad!
bara lite!

Så nu ska jag forsätta och göra om allting IGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0