are you a talent?

20.40

Nu får designen duga,jag orkar inte sitta gorma mera med det hära idag iallafall.
Jag håller på att se talang ,också springer jag mellan varje paus till datorn och fixar.Men nu ska jag sitta vid tv och mysa i mjukiskläder & ansiktsmask & se talang 2009!
nu börjar det i gen


23:02


Hej i gen, jag tyckte det var rätt hur folket röstade , vad tyckte ni ? och vem tycker ni ska vinna?
Jag tycker han som i final nu, han är otroligt duktig  och det är verkligen talang det han gör, men jag blir lite irriterad över att jag sitter där och försöker verkligen klura ut hur dom gör men jag kommer aldrig på det ! haha
Men men ,nog med det , jag ska slå på någon film och gå och lägga mig efter som jag måste försöka gå upp tidigt i morgon, för det ska ju nämligen vara toppenväder här i boden upp till 30+ det låter ganska så skönt!
Så jag ska ligga och sola hela dagen! det är ju nämligen skol avslutning snart så att då måste man ha lite färg iallfall!

Puss & godnatt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0