Body balance

Hey! första skoldagen då efter lovet!
Känns på ett sätt skönt och komma till baka och ha dom här rutinerna att gå till skolan och göra något under dagarna, men samtidigt är det så himla segt på morgonen!

I det har det dock varit en slapp dag, första lektionen gjorde vi inget, andra lektionen fick vi tillbaks ett prov, sen hade vi lunch , sen hade vi hål i 2 timmar så då gick vi i metodrummet och lyssna på avslappningsmusik och somnade. sen näst sista lektionen masserade vi varandra och sista lektionen skulle vi vara på step in och köra body balance.


Det var väldigt skönt!

vi fick göra olika övningar till en lugn musik, det ingår  yoga,pilates och thai chi




Sen körde vi avslappning i slutet!




Har precis ätit och nu ska jag ta det lungt, känner att jag håller på att somna men jag kan inte gå och lägga mig ännu, då kommer jag vakna mitt på kvällen & vara pigg!




crepes med köttfärs & sallad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0