Gårdagen!

Godmorgon!

Hade ju en tjejkväll i går med frida ,elin och elin.
Först så började vi laga mat när vi kom dit, det blev älg och pommesfrite och en god sallad!
Sen efter vi hade ätit så surrade vi ett tag , sen gick vi och bastade.. och det var härligt!!
Efter typ 1 timme kanske så börja göra oss klara , sen for vi i väg in till stan!..

Jag hade kul i går, var hemma vid 3 - halv 4 och då var jag så trött så jag somna på en
gång!




vadå lång tunga`?

frida & elin


hah!


jag fick hacka salladen!!







nu orkar jag inte laddda upp nå mer!^^




Nu hade jag tänkt lägga mig och slå på en film och äta nå sliskigt!^^


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: vanlig tror jag? asså jag går fortfarande i grundskola så jag har inte fått typ matte A eller B än ^^,

2009-10-17 @ 13:50:50
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0