Ett par vantar kanske=?

Lovade mamma och borsta hebbe (våran hund)

han är ju utställningshund och det är väldigt viktigt att borsta honom noga minst gång i veckan
och det tar vanligt vis 3 timmar och borsta i genom pälsen , allt underull och allt ska ju bort..
Okcås är det rätt så mycket pälss...





Före


Nu förstår ni vad jag menar med tjock och lång päls och att
det tar 3 timmar och borsta i genom!


Efter



efter - jag orkade inte borsta 3 timmar , satt kanske en halv timme..
men pälsen blev luftigare och större :D



inte änns nära all päls som igentligen blir klar av allt , nu höll jag på 30 min..

Jaa man kan göra mycket av den där mjuka härliga pälsen


Kanske ett par vantar ;)? hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0