Gammalt & nytt!

Hej där!

Har suttit här och kollat runt ett tag, blir alltid så innan man skriver ett inlägg! iaf för mig..
Slutade inte 5 i dag , eller skulle i gentligen göra det ,men det är en lektion innan den sista lektionen som jag inte har
så då orkade jag inte med en håltimme!

Har suttit och kollat på tyra ett tag på tv, sen tänkte jag gå och lägga mig ett tag men så blev det inte!
Men ska fara och vara med glenn snart iaf! ska städa och laga nå mat till mig och bror min först också!:)


Här är några bilder från helgen, blev inga många , eftersom batteriet tog slut!




Födelsedags barnet of course till vänster!



Okej , den ända bilden på mig på hela kvällen!



hah ;) Seriös och allt!










hah jaa det var typ dom , tog alla kort på samma
gång typ när jag satt där i köket ,sen tog batteriet slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0