Godkänt...

dissar verkligen långa dagar! Jag är så trött!
Hade prov i dag i religionen, det kändes att det gick bra iallfall!
Fick även tillbak svenska äckel provet, som jag fick G åhh vad besviken jag blev!
Jag hade verkligen rå pluggat på det där provet! Hatar våran svenska lärare som ger
fel för det minsta lilla!

Nåja! sak samma!

Kom precis som sagt hem, jag ska inte göra några läxor, inte träna till provet på fredag eller någonting!
Jag måste varva ner lite ,har ändå 3 timmars hål i morgon efter första lektionen så då gör jag läxorna jag hinner
med och göra ,och sen tisdag,onsdag,torsdag pluggar jag medecins provet!








Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: jo jag vet .. Det är lite jobbigt ^^,

hihi okej

2009-10-12 @ 16:25:14
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: har inte hunnit göra så mycket idag.. ska snart till skolan ^^, själv?<3

2009-10-14 @ 08:11:40
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0