Skridskor & en bruten nagel!

Hey , blev itne att jag skrev efter jag kom hem från skolan eftersom jag visste att jag skulle fastna hära då!
Jag har pluggat ända tills nu, jag känner att lite saker börjar fastna!
Idag på gympan har vi åkt skridskor!Jippi , hade inte åkt sen i 6:an..
Jag hade ju glömt bort hur man bromsade, så varje gång jag vill stanna så åkte jag in i "väggen" eller
i någon person! hah..eller så väntade jag tills dom stannade genom att typ börja "gå" med skridskorna.
Vi spelade iaf match, också skulle jag ta pucken men jag var ju så stadig så jag åkte förbi den och
åkte rakt in i väggen, och jag tog i mot med fingrarna så nageln tumnageln fick ta smällen så den böjdes av rakt på mitten, och det började blöda , och det gjorde frukotansvärt ont! så jag gick in också fick nån byta med mig!
Men jag tejpade den med hockey tejp och gick ut och spelade i gen!.

När jag kom hem var jag dock tvungen att klippa ner den lite ( jag vill inte slita lös flisan som var kvar)
För det skulle göra otroligt ont.. men nu är den plåstrad och fin igen =)



Kolla vad fint det var i morse Btw, det var f*n varmt ute!


Söt kickan!

Elin: Men jennifer du kan ju inte ta kort i omklädningsrummet!




Micka & malin är grym på balett steg!

'


Det spruutade blod!
(klickbar bild)

Det syns inte så mycket men
när ringen är där gick den av till hälften..







Nu ska jag forsätta och plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0