Sputor och läxor!

Back at home!

Stannade på skolan efter jag slutat i dag för att göra bort en läxa, annars blir det aldrig av att
jag gör det hemma , har massa annat jag ska göra i dag också och saker jag måste!
Måste skriva klart faktan om Stress som ska vara klart till i morgon, måste föröska göra bort
några av dom tusen läxor vi fått, och plugga religion som vi har prov på på måndag..

Så hela min dag består av plugg.. inget roligt och göra och inget roligt att läsa om heller , men så är det!






Idag har vi föresten fått lära sig om injetioner , vi har även fått prova och ta en spruta i en lådsas arm...
Usch jag hatar sprutor , så fort hon plockade upp sprutorna och visade nålen så rös jag till , det var ju inte korta
och smala nålar precis!






Tycker ni att sprutor är obehagligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0