En lång powenap!

Gud vad trött jag är efter skolan när jag kommer hem!
Jag behöver bara säta mig vid tv:N så somnar jag!
Kom hem vid 3 och jag vaknade för typ 20 minuter sen ..

Väldigt skönt måste jag faktist säga , men nu lär det väl ta ett tag innan jag blir  trött i gen!!


Idag har det varit en vanlig skoldag, vi har jobbat , och redan fått grupparbeten också!

Jag har också fått höra lite om den nya kursen hälsopedagogik, den verkar väldigt intressant!!
Vi ska göra mest praktiska saker och prova på och typ paddla,klättring,bodybalance,yoga och sånna där saker man inte provat på!

Så det ser jag fram i mot!!

Imorgon är det torsdag ,och då har jag sov morgon til 12.20 eftersom vi inte har någon grupp timme på morgonen och sen andra timmen som börjar 10.05   behöver vi inte gå på heller,  då har vi grupparbetet som ska göra på den timmen!


Usch det regnar ute ... på tal om ingenting , hörde det nu.. Nåja , skulle ju hämta ut mitt paket i dag , Men nej det fick jag inte för jag hade inte legitimation , men jag var ju där dagen innan och hämtade ut ett annat och då var det samma kvinna som stod i kassan..Åh vad irriterad jag blev..


" Men ser du inte att det står att du måste ha legitimation "

"Men jaa klart jag sett det m men nu ´är det så att jag inte hunnit skaffa det , och jag var ju är i går med några kompisar så du vet ju att jag är jennifer sundqvist"

" joo nog vet jag det , men om vi inte tar legg, så får vi oss på skallen"

" Men , kom igen nuj , ja och pappa var här i går och skulle hämta ut det här men då hade det inte kommit , och han som stod i kassan då kände pappa , och sa att jag inte behövde ha med mig det nästa gång , för då var det
bara aatt säga till och hälsa från honom"

" Men då säger han fel, hejdå"

 Åhh grrrrrrr vad arg jag blev.!

Nåja , nu ska jag fortsätta läsa , " ljudet av ditt hjärta"




Har ni bra väder ???


Kommentarer
Postat av: Jossan♥

okej :) tycker du det känns som att hösten har kommit? :)

kram

2009-09-02 @ 19:18:33
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0