Fransk manikyr!

Har hållt på att fixa mina naglar!
har precis blivit klar, Åh önskr att jag var både vänster och höger hänt ibland..Det ser ju förjäkligt ut
på den högra handen, hah, så om ni gör det själva är det väl bäst och ha någon som kan göra det
på handen som är svårast och göra på!
Men men det duger iaf, ni får en bild på vänster handen!


Använder mig av dom här tre stegen!
Först det röda som skyddar naglarna och göra att det håller längre

Sen det vita och sistadet genomskilniga !







Nu ska jag gå och kika idol=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem bryr sig?

2009-09-17 @ 22:05:51
Postat av: iennas.blogg.se

svar :Din jävla morsa , anonyma jävel!

2009-09-17 @ 22:45:50
Postat av: Mikaela Urbom

Fina naglar :) mina måste verkligen fixas

2009-09-18 @ 17:38:16
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0