Guittar hero!

Hey slutade 5 idag usch och fy!Men hade dock sovmorgon till 12.20, och det har jag i morgon också, bara 2 lektioner också, väldigt skönt!
När jag var på väg hem idag så regna det ,Såg ut som en blöt hund!!
Också när jag var på väg hem la jag faktist märke till vad mysiog hösten är igentligen!!
Tycker det är skit fint ,när löven börjat falla lite, och dom här gula nyanserna kommer fram!
Fast regnet var dock inte mysigt!







Gårdagen!



Jag sov hos elin i går, Vi satt först vid tv:n ett tag sen nötte vi de sista låtarna på Expert på guittar hero!

Det var 28/42 låtar klarade, sen nötte vi låtarna som var kvar för att  få fram nya låtar, och jag klarade 4 st! så att nu är det 32/42, Men vi blev less så att vi satt oss vid datorn ett tag, sen gick jag och la mig!

Men elin kom så klart och väckte mig! Så att vi somnade vid 1 halv 2...







Hennes feta katt oliver titta på!nu komemr hon slå mig för att jag sa så där.


Haha skarrig, men nåja, så glad var jag när jag klarade "the metal " på expert!


Innan skolan!


<3




Nu ska jag ta en powernap, Håller på att somna hära!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0