Raderat

Nu ska jag gå och lägga mig , jag och elin tog jtäte mycket kort med hennes kamera när vi var på väg till G, men hon var tvunge och radera alla för att det var nå knas..
Och själv fick ajg typ 4 bilder när vi var hemam hos G , och dom var ju inte världens bästa tagna foton , alla var meningen att det skulle bli på mig och elin , men bra som man är så siktar man kameran åt ett hlt annat håll typ!
Men ni får kika på Elin och glenn!



haha för snygg för att visas i gentlingen men okej då för den här gången!!Usch! hah
den bjuder jag på!


Snyggingarna!


upp och ner!



Ja ni ser ju gick inte så bra och få ett kort på mig och E
men det kommer




Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: simone

SV: haha ellerhuur, när man vant sig vid piggarna är det jääkligt skönt alltså! :D

2009-09-15 @ 23:24:11
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0