Back at home

Kom hem för typ en halvtimme sen.. Gud vilken jobbig tågresa det har varit..
För det första så sov jag i nästan full sov vagn , förutom en..

Sen så var det två kvinnor som  låg och pratade jätte länge...
Också var sängen hård, så har inte kunnat sova så mycket , + att jag höll på att frysa i hjäl!

Och + att ena kvinnan snarkade värre än  väckarklocka som ringer!


Men men , kom till boden 20 min för tidigt så det var ju skönt , att det inte blev något krångel med tåget den här gången!

När jag kom hem så åt jag direkt, sen har jag precis packat upp allting..
Nu ska jag bara hoppa i duschen , sen ska jag hämta ut det jag beställde på Nelly.

Kommentarer
Postat av: Leonard

Tack så mycket! Haha min lärare frågade faktiskt om jag hade bott i USA ;) Pratar du BE eller American English?



Hur är det att vara hemma igen då?

2009-08-14 @ 12:17:50
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0