Jag vet inte vad jag ska skriva för rubrik åt det här?


Haalå =) Jag kom precis hem , från jobbet! , det blev bara drygt 7 timmar så att det var ingen
farilig dag i dag med mycket folk också!!
Så det var ju samtidigt skönt!


Blåbärskaka fick jag med mig hem!
fast jag gillar det inte , men resten av familjen så att
dlom får väl ta de^^


Även rääkmackor,kycklingmackor,ost och skinka!



Också kladdkaka som jag la beslag på !

Och en massa andra bakelser!¨






I kväll måste jag städa rummet för det ser verkligen illa ut! det är verkligen kläder vars man är kollar!
Och sen måset jag göra läxan som jag fortfarande inte har gjort!


Där ligger det kläder!


Och här ligger det!

Och även mitt på golvet!





Det ser helt enkelt inge vidare ut!


Nu ska jag sätta mig vid tvn och försöka göra läxan samtidigt , eller så gör jag den före..

Sen ska jag äta nån macka , och sen ska jag göra en rusch här i rummet och få bort allt
och sist men inte minst ska jag ta en dusch och sen gå och lägga mig!!








Kommentarer
Postat av: Kadri

vad gott allt det där ser ut

2009-08-31 @ 09:59:59
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Sandra Johansson

Den där byrån på sista bilden, vart har du köpt den? :)

2009-09-04 @ 17:24:49
URL: http://gloriantur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0