Julstök och bök!

Heey = ) sitter just nu här i vardags rummet som jag förövrigt nästan har gjort hela dagen! hah men jag har faktsit hunnit varit på stan också och köpt hårfärg och ett nagellack ? nödvändigt  värre!^^ och hunnit ta hem mat från dagobert.
Sen har frida varit förbi och lämnat min julklapp!:D jag vill bara slita upp den och kolla vad det är men nej dom ska få vänta tills i morgon dom också!

Mamma håller påatt julbakar för fullt , hon bakar ,gör julskinka och rullar kött bullar samtidigt!
Har hjälpt henne med att städat också!: ) tycker inte jag har gjort något änn att sitta på arslet nu dom senaste dagarna innan jul , alla har det stressigt och julbakar medans jag inte gjort ett piss, men nu har jag städaat iallfall!=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0