Jag är på väg!

Hallå , nu sitter jag här för första gången idag! E kom förbi  och hälsade på , hon kommer även förbi senare i kväll eftersom hon glömde det hon skulle ha med sig i gentligen!
Idag har jag fixat lite grejjer efter jobbet , så nu känns  det verkligen att jag är på väg!
Vill verkligen jobba där i 3 veckor till , jag trivs verkligen där jätte bra , och alla är ju ursöta! så jag hoppas jag hamnar där som vikarie nästa år!

Nu är det bvara 2 dagar kvar! det känns jätte tråkigt , men så är det!

Och sen 1 vecka kvar till en annan grejj!


Jag och E har surrat , och surrat , också provade jag och göra cappucino i våran kaffe/espresso/ massa annat automat grejj.. Och det blev bra tillslut! fast det blev på ettt väldigt krångligt sätt men det funkade!:)


Kommer lite bilder från i går också också!


Klartt!

  
Igår!
  Skugggan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0