I går

 Har inte hunnit skrivit i går någonting,så jag skriver om gårdagen!

Igår såjobbade jag ju åp retro café från halv 11 till 7,vi hjälpte till i den ena kassan, och hjälptes åt och steka hamburgare och sånt^^ och det var jätte mycket folk där! vädligt roligt iallfall.. speciellt vid 12-15 tiden då var det proppat, man kunde inte gå där!
men det är klart det finns inte så många 50 tals cafér så då är det ju alltid roligt med något nytt!
När jag kom hem iallafall så var jag så trött så jag somnade direkt, Sen ringde någon och väckte mig kl 10 ! så då gick jag upp och vara jätte pigg ,så jag ringde lotta och såg vad hon gjorde, jaa, hon sov hon med men jag tvinga upp henne flör jag ville göra något , så då gick vi en liten promenad runt, sen gick vi och hälsa på några kompisar ett tag , och sen blev det att gå hem! och då var klockan 3..

Sen somnade jag!,
Men idag jobbar jag ju också !,jag börjar snart så jag har inte tid och skriva!

www.retrocafe.se

där är länken om man vill kika hur det ser ut!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0