Jaa vad säger man? Det är boden vi pratar om

Hallå! Går dagen var kanon om man tar bort alla tråkheter!
Jag gick och mötte elin i nån lägenhet vid halv 9 tiden , sen var vi där ett rätt bra tag och dansade och hade kul..
Sen skulle jag möta upp min brodeer utanför öl tälten, och där försökte han få in mig. men det slutade med att när jag hunnit gått 2 meter innan för så kände jag en hand på axeln och en röst bakom mig som fråga om jag hade legg.hah så jag gick tillbaks!
Annars har vi varit lite överrallt, vi var på området ,i stan, i massa lägenheter och i någon park!
Den onödiga och idiotiska saken som hände i går , var när det var kniv slaggsmål utanför ett av öltälten, när en kille fick en kniv i ansiktet pga av att ena "gänget" fick spö av " det andra"..Ambulans och köret kom.

Gick hem vid 3 tiden då det blev lite död stämning..

Jag tog kort på allt och alla så jag lägger upp lite bilder i dag.


När jag kom till lägenheten hittade jag dom här!
Emma,jennifer(Ganska coolt att hon hette likadant som mig!har adlrig varit med om det förut!, och Linnea längs fram

(Klickbara bilder)
  Den där bjuder jag på!
Här dansar dom men det ser
ut som att jennifer ska slå
Emma^^

Ganska tjusigt det blev på kvällen:)

     
"Emelie ,du vet att jag kommer lägga upp den här på min blogg imorgon?"
Inte världens bästa bild!
Sen träffa vi söta lizzy!
Sen gick jag och elin till en lägenhet och vila!
Och sen gick jag hem

Och så var sagan slut!

Nu ska jag gå och äta frukost och gå och sola om det finns någon sol kvar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0