Vågade inte gå längre!

Hallå, har inte hunnit skrivit något eftersom direkt när jag vaknade så åt jag ,drack en kopp kaffe sen följde jag mamma på en långpromenad med hunden..
Det har varit jätte varmt , men sen när vi var på väg hem försvann solen!=('
Hoppas den kommer fram i gen.Vill inte att brännan ska försvinna som den gjorde efter skolavslutnignen när det var pissväder i nästan hela sverige!
Men nu har värmen kommit ! och hebbe har hunnit tagit ett första dopp med sin tjocka päls, men han vågade inte gå längre när han kände att vattnet började komma till hakan..Han var lite osäker på om han skulle drunkna, men man såg att han vill simma^^






Shorts var ett måste i den värmen!
I
Vi gick  till sjön och där gick hebbe ner dirket
för att bada!






     







 

























hah att jag hann fånga det dära på kameran!








Nej nu ska jag gå och äta! Gud vad länge det här tog!

Kommentarer
Postat av: moster

å vilka underbara bilder det ser verkligen härligt ut. att vara vid vattnet vid sommaren det är så himla skönt för det fläktar jämt.vilka fina bilder på "prinsen" hebbe han är ju så himla söt

ha en fortsatt bra sommar och njut av värmen många kramar ingela (Han skrattar ju på sista bilden det var väldigt roligt att se

2009-06-26 @ 22:34:34
Postat av: moster

ops! jag menade den sista bilden

2009-06-26 @ 22:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0