klart man passar på

Hallå
Har varit ute hela dagen i solen ! fortfarande sol så tänker väl gå ut och sitta och läsa någon bok också.
På morgonen så hade jag ställt klockan på 9 för att inte sova bort hela dagen , så jag hoppa upp glatt och skulle rulla upp persienerna , men då var det ju inge sol ? det var bara moln över allt, så jag la mig och ställde den på 10, samma då ingen sol,jag la mig i gen och ställde klockan på 11 , och då såg jag att solen började komma fram men det var fortfarande halvklart, det låg som ett tunt lager med moln över hela himlen.. Men jag gick ut med hunden iaf , och det var vääldigtt varmt! blåste tilloch med varmt, så jag var ute och gick i 1 ½ timme kanske .Sen gick jag ut och la mig på gräsmattan med gammelvovven ett tag..men det slutade med att jag ick in och la mig på balkongen så där har jag hållt hus hela dagen!



Sommaaaaaaaaar <3


söt bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0