Tvkväll!

Jag tror jag kommer att tillbringa hela kvällen framför tv:n . Jag satt just och kolla vad det skulle vara på tv i dag.. Och allt man vill se är såklart typ samma tid också! typiskt... men jag ska iallafall se Robinson! Vem tror ni vinner?
Jag hejjar på jarmo , jag tycker han kämpar bra, fast han också gjorde illa huvudet förra gången.
Alla är så klart jätte duktiga , jag vet inte om jag skulle klara av något sånt dära? jag tror det skulle ändå vara ganska kul och få prova , om jag skulle bli erbjuden skulle jag nog tackat jag !
Nåjaa... jag har precis beställt lite sommar kläder från Ginatrico, jeansleggins, nån t - shirt  och en söt klänning!

Sen vill jag haa dom här!:Dom svarta






Jag funderar starkt på att köpa dom!
jaj vi får väl see... Just nu längtar jag bara till sommarlov ! tänk bara 2 veckor kvar. det går ju hur snabbt som helst nu har jag bara kvar en data uppg och ett ordprov i engelska sen är det klartt! Det är bara och ta i de här sista veckorna nu!


Nej nu ska jag ta duscha håret, och fixa naglarna!

Pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0