Blogguppehåll!

Har fan inte bloggat på länge nu! Har inte så mycket vettigt att blogga om nu för tiden som känns intressant för er läsare.

Men mina veckor har sett precis likadan ut.

Plugg till prov,vart med vänner, och bara tagit dagarna som dom kommit.

I helgen är det ju premiär för New moon!
Jag längtar som bara den. Fredagen är fullbokad , tyvärr, så vi ska fara på lördagen och se den..


 


Ska iaf sova hos frida i kväll! Vi är lediga i morgon från skolan, underbart!
Fast det blir ändå massa plugg hemma , Bl.a läxor och plugga till centrala nervsystemet.
Huvva vilket område, jag fattar ingenting, blir glad bara jag får godkänt i det området.



Nåja puss& godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: tyvärr är dom inte mina:( men jag vill, jag vill JAG VILL!



föresten på tiden att du blogga cpunge:) <3

2009-11-19 @ 14:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0